Jak si vést kreativně a přehledně sešit na zápisky do školy či práce?

Po dlouhém čase přemáhání konečně otevřeme sešit. Ale to ne! Rozčilujeme se sami na sebe, snažíme se v tom všem rychle vyznat a zorientovat se, co mi vše vlastně vše chybí. V hlavě mi začnou běžet myšlenky: ,,Co budu dělat? Kde je seženu?,, Rozhodnu se zavolat spolužákům. Ale jako vždy zjistím po několika telefonních rozhovorech, že nikdo je opět nemá. Proto se vyplatí psát si je pravidelně sám a spoléhat na vhodný zápis, ve kterém se vyznám, a bude se mi lépe učit.
výpočty v sešitě
Do školy přiberu kromě pěkného sešitu nebo bloku také tenký černý fix nebo propisku této barvy, černá vypadá vždy čistě a elegantně. Neměly by ovšem chybět ani barvičky. V pouzdře je vhodné mí uloženo pár zvýrazňovačů, barevných tenkých fixů a lepící papírky. Ty jsou k dostání v mnoha barvách a provedení. Čtverce, šipky, kytičky, zvířata… Velký výběr najdete na internetových e-shopech. Uvnitř sešit může být čtverečkovaný nebo linkovaný, záleží na vašem výběru. Nezapomeňte vybírat s okraji, které jsou velmi praktické na drobné poznámky k učivu, symboly či kresby, když nastane dlouhá chvíle studentovi. Dodají textu upravenost, jeho souměrná a hranice zarovnání. Vždy začínáme nadpisem, který je má velikost písma 15-20 bodů. Zde použijeme různé druhy písma. Umístěn může být uprostřed nebo na levé straně prvních dvou linek. Text členíme do odstavce pro lepší přehlednost.
srdíčko na kávě
Členíme také do jednotlivých odrážek. Klíčové slova a poznámky pište jinou barvou. Pěkně budou zvýrazněna. Na důležité informace či shrnutí zápisu využijte nalepovací papírky. Pokud máte fotografickou paměť, tvořte mnoho podpůrných obrázků a schémat. Nejen že budou vypadat pěkně, ale pomohou vám lépe a upevnit jednotlivé vazby učiva. Nyní jen usednete a zvesela se začtete do uměleckého díla plného barev a kreativních nápadů. Samozřejmě nezapomeňte vše zdokumentovat a ukázat váš estetický sešit na Instagramu.

Jak si vést kreativně a přehledně sešit na zápisky do školy či práce?
5 (100%)2
Tento záznam byl publikován v Online . Uložit odkaz do záložek.